יום רביעי, 26 בנובמבר 2014

בעקבות סימני הדרך..


בכל 18 לחודש מפרסמת קרין- לג'ירף יש צוואר ארוך אתגר סימני דרך והפעם אני החלטתי להצטרף לאתגר.
הרמז לאתגר היה new years resolution או בעברית, החלטות לשנה החדשה.
זה מה שאני שלחתי לקרין :
 "סימן הדרך שהצבת גרם לי לחשוב עמוקות ובגלל זה אני "מגישה" את התוצר כמעט ברגע האחרון…אז אחת מההחלטות לשנה הקרובה ובכלל היא לא לפחד ולהתנסות בחומרים חדשים/טכניקות חדשות. זה לא ה"מה" אלא ה"איך". 
מציגה בפניך את התוצר שיצא תחת ידי לפני מספר רגעים. 
אני מנסה לפתח את יכולת עטיפת קופסאות הנוטרילון של עודד ולהוציא מהן משהו מועיל.. בנוסף במקרה הנ"ל החלטתי להתנסות בצביעת חותמות וזוהי הראשונה שבהן.. תודה על האתגר הן המחשבתי והן המעשי!".


מכיוון שיש לי שני סוגי עפרונות, רגילים ומים, החלטתי ליצור קופסא נוספת..


הנה הן ביחד..


חייבת לציין שחותמות מגנוליה הן לא כוס התה שלי, אבל שתי אלו מצאו חן בעיניי.

תודה לקרין על האתגר!!
תודה לזהבית שקד על עיפרון המים שבלעדו לא הייתי מצליחה להגיע לרמת דיוק שהצבתי לעצמי..

אני מקווה שאצליח לעמוד בהחלטה שלי לשנה החדשה!

עד כאן לעת עתה
נתראה בפעם הבאה

גברת פם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה