יום שישי, 21 בנובמבר 2014

בוקר טוב צוהל הרחוב, לאן לאן?!

* מרגישה שאני חייבת להמשיך בשגרה מסוימת..

בוקר טוב צוהל הרחוב, לאן לאן?!
לבית שאן!!
לפני כמעט שלושה חודשים ילדתי את עודד.
באחד מימי האשפוז במחלקת יולדות נגשה אלי האחות והודיעה לי, ללא כל אזהרה מוקדמת, שאנחנו מכירות!
ניסיתי להבין מאיפה.. פשפשתי בזיכרוני, גרעין, צבא, סוכנות, עבודה... אך כלום!

מהר מאוד התברר לי שמדובר בחברה אינטרנטית העונה לכינוי- "רק בשמחה", הלא היא אופירה!
לפני שהסתיימה המשמרת שלה (היא אחות במחלקת יולדות) החלפנו טלפונים ואמרנו שעכשיו שאני בחופשת לידה אנחנו חייבות להיפגש וליצור ביחד.

היום המיוחל הגיע השבוע. 
לא ידעתי מה לקחתי איתי, אז הכנסתי לשני תיקים/סלים את מה שהתחשק לי, ארזתי את עודד ונסענו לבית שאן.

אופירה פתחה בפניי את ביתה, ואני שמרגישה בבית כמעט בכל מקום, מיד השתלטתי על השולחן ופרסתי את מרכולתי..


מרוב התרגשות, לא ידעתי מה אני בכלל רוצה ליצור.
אופירה ביקשה שאראה לה איך אני עוטפת מחברת.
 אז תוך כדי שאני מכינה מחברת, הסברתי לאופירה את מה שאי אפשר להסביר בוואטס אפ..
והנה התוצאה-



וזווית שונה..



כמו שניתן לראות המחברת הוקדשה לאופירה והיא ניתנה לה כאות תודה על האירוח הנפלא!!

אני חזרתי הביתה שמחה וטובת לב עם קופסת עוגיות שוות ביותר!!

שוב תודה לאופירה,
שניפגש רק בשמחות או בימי יצירה שכאלה!!

עד כאן לעת עתה
נתראה בפעם הבאה..

גברת פם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה