יום שישי, 21 בנובמבר 2014

ביכור ראשון

עכשיו, שאני בחופשת לידה ואני מרגישה שיש לי קוצים בישבן, אני חושבת שהגיע הזמן קצת להתקדם ולהתפתח.
"את חייבת לפתוח בלוג..." אמרתי לעצמי כבר מזמן! והנה הגיעה השעה לעשות זאת.
אני מודה שאין לי ניסיון בבלוגים, אבל לכתוב אני יודעת וליצור אני אוהבת ואין ספק שזהו שילוב שיכול להצליח.
אז אחרי חיפוש שם מתאים (מבטיחה הסבר באחד הפוסטים הבאים..) ומקום להשתקע, פתחתי בלוג!

זהו פוסט הביכורים שלי..

 בראש ובראשונה, ילדתי לפני כחודשיים את בננו בכורינו- עודד.



לכבודו יצרתי את האלבום/יומן הראשון שלי.
אף פעם לא הכנתי יומן לתינוק ועודד היה הטריגר לכך. 
ההשראה ליומן נלקחה מהיומנים של סתיו (שלישקל'ך)- תודה סתיו!!

זוהי הכריכה הקידמית-


כריכה אחורית (בלי קישוטים כדי שיהיה פשוט להניח על השולחן..)

שתיהן יחד-

כפולה ראשונה-

כפולה שנייה- 

כפולה שלישית (ואחרונה..)-

מה שמיוחד ביומן הזה הוא שכל עמוד הוא למעשה מעטפה שניתן לאחסן בה דברים חשובים שאוספים כגון: השלטים שהיו על העריסה או הידונים, צמידי אשפוז, מבית החולים וכו'..



ביכור נוסף הוא הדף שלי בפייסבוק.
אחרי שבעלי היקר-אייל, הכריח אותי לפתוח דף בפייס ולמעשה עשה זאת במקומי, זה הזמן לפרסם אותו,
גברת פם- עיצובים בעבודת יד, אז פרגנו באיזה לייק... 

בראש רצים לי כל כך הרבה דברים שבא לי לספר ועבודות שמתחשק לי לפרסם, אבל צריך להשאיר כמה דברים לפעם הבאה..

אז, עד כאן לעת עתה.
אשמח לתגובות הערות והארות.
נתראה בקרוב,

גברת פם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה