יום שישי, 21 בנובמבר 2014

החלפות או לא להיות

אז מסתבר שלפעמים צריך דרייבר בשביל ליצור משהו שאף פעם לא עשית..
ולפעמים "נופלת" עליך הזדמנות משמיים ליצור לכבוד מישהו שאתה רוצה להגיד לו משהו..

אז הדרייבר וההזדמנות דפקו על דלתי בו זמנית!

בקומונת מקום קטן בלב ליצירה עלתה עוד החלפה ואני קפצתי על המציאה.
רצה הגורל ושמה של סיגל (סיגל222) עלה כמי שאני צריכה לשלוח לה את ההחלפה,
וזו הייתה הזדמנות נפלא לשלוח לה משהו כאות תודה על החלפת שמיים מדהימה שהיא שלחה לי, 
או יותר נכון לעודד...
מכיוון שסיגל מאוד מוכשרת בעיניי חיפשתי ליצור כרטיס מיוחד!

נושא ההחלפה- כרטיס לחתונה או להולדת בן/בת.

והנה הוא לפניכם:


ככה נראה הכרטיס שהוא סגור...
וכשהוא פתוח הוא נראה כך-
מבט מהחזית:

מבט מצד ימין:

מבט מלמעלה:

כמובן שניתן לכתוב בכל מקום פנוי.. אני בחרתי לכתוב מאחור.. (שכחתי לצלם :( )

מאוד נהניתי להכין את הכרטיס הזה.
אני מקווה שסיגל אהבה אותו!

עד כאן לעת עתה,
נתראה בפעם הבאה..

גברת פם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה