יום ראשון, 14 בדצמבר 2014

משכן חדש.. ובלוג קנדי!!

ברוכים וברוכות הבאים והבאות למשכני החדש!

בערב אחד, לפני מספר שבועות, נפגשו להן מספר יוצרות/בלוגריסטיות לערב של יצירה.

אנוכי, שחדשה בתחום הבלוגים, שאלה שאלות, קיבלה תשובות ולבסוף החלטתי ליישם מספר עצות.

הראשונה שבהן היא להעביר את הבלוג למשכן אחר, ויפה שעה אחת קודם. 

אז ישבתי ולמדתי איך מתפעלים כאן עיניינים, יש לציין שאני עוד לא ממש מומחית, אבל אני בטוחה שעם הזמן זה יגיע.
והעברתי את הבלוג שלי לכאן.

יצירות, סיפורים והדרכות נאספים בכל יום ויש לי המון מה להראות..

אבל בינתיים אני רוצה לפנק  שניים מהקוראים שעקבו אחרי לכאן..

כל שעליכם לעשות הוא-
 -להירשם כעוקבים לבלוג (גם אלו שכבר היו רשומים בבלוג הקודם צריכים להרשם).
-לתת LIKE לדף העיסקי שלי גברת פם
- לשתף את הבלוג קנדי בכל דרך שבה תבחרו. 
- להשאיר תגובה כאן בפוסט.

ומה הפרס אתם שואלים?

הראשון שבהם,

קיט יצירה המכיל:
6 קארדסטוק דו"צ 6/6 מבית doodlebug 
3 דפים מדבקות 
2 סרטים באורך 1 מטר
מבחר כפתורי עץ ובלינגים..
(ממש מה שמופיע כאן בתמונה)



והפרס השני הוא מחברת מטופלת שהכנתי במיוחד לכבוד האירוע!!
את הדף הפרחוני המהמם הזה רכשתי ביריד החורף של נתנאלה.קום.



ובשבוע הבא רשומה חדשה שבה גם אפרסם את שמות הזוכים.

עד כאן לעת עתה
נתראה בפעם הבאה

גברת פם. 


16 תגובות:

  1. תתחדשי מותק!!
    המחברת יפהפיה!!!
    נשיקות♥

    השבמחק
  2. נרשמתי לבלוג החדש,
    שיתפתי בפייסבוק,
    לדף שלך עשיתי לייק לפני מליון שנה..
    עכשיו אני רק מחכה למחברת :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי..
      (מוכנה להביא לך מחברת עד הבית.. מתי נפגשות סוף סוף?!)

      מחק
  3. הי נוגה, רציתי להרשם לבלוג שלך אבל לא מצאתי איך. אמנם אני עובדת עם פידלי אבל אני לא בטוחה שאת יכולה לראות את זה. לגבי כל השאר, שיתפתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה.
      העיניין סודר.
      בצד ימין של הבלוג ישנה אפשרות להירשם כעוקבים במייל.

      מחק
  4. תתחדשי!
    ובהצלחה בכל!!
    מזמן עשיתי לך לייק לדף! (-;

    השבמחק
  5. איזה יופי ! תתחדשי ! בהצלחה :))

    השבמחק
  6. תתחדשי על הבלוג!! המחברת מתוקה :)

    השבמחק
  7. אחחחח... כמה נחת!
    איזה כיף להישמע פולנייה...
    'טורפת עלייך יא'מוכשרת!
    נשיקההההההההה

    השבמחק
  8. תתחדשי נגה!!! בהחלט נחת :) מילאתי אחר כל ההוראות וגם שיתפתי אצלי בפייס:
    https://www.facebook.com/michal.bobrov/posts/10152673490609748
    שיהיה לך בהצלחה עם הבלוג (ולי עם הקנדי :) )

    השבמחק
  9. תתחדשי איזה כיף של בית חדש ומקסים!
    המחברת יפהפיה!!!
    שיתפתי, עברתי ונרשמתי,ולייק כבר מזמן עשיתי
    עכשיו מחכה לראות שזכיתי!!!

    השבמחק
  10. נהנית לעקוב אחריך, ואשמח להמשיך.
    בהצלחה במשכנך החדש והיפה!
    ..וגם פעלתי לפי כל ההוראות

    השבמחק
  11. נרשמתי לבלוג החדש,
    שיתפתי בפייסבוק ועשיתי לייק :)
    תתחדשי על הבלוג החדש
    יפעה

    השבמחק
  12. תתדחדשי על המשכן החדש

    השבמחק
  13. איזה כיף נוגי!!!
    איתך באש ובמים :)
    כידוע אין לי פייסבוק (למרות שברור שמגיע לך מליון תלפים לייקים)
    אבל אני אפרסם את הבלוג קנדי אצלי בבלוג (גם משהו...)
    חנוכה שמח ונהדר :)

    השבמחק