יום ראשון, 21 בדצמבר 2014

מאה ימים של יצירה וזוכים בהגרלה!

זה התחיל לפני 54 ימים...
איריס פוגל-בן חמו, מנהלת Colourful Way daily, החליטה לעלות אתגר בהשראת האתגרים המציפים את הפייסבוק היום..
האתגר- מאה ימים של יצירה.
כל יום יפורסם תוצר יצירה שנעשה באותו יום.. פרוייקטים ארוכים יפורסמו ביום שהסתיימו.. וכל זה במשך 100 ימים!
כן,כן, 100 ימים.
המשמעות- לפחות 100 יצירות שונות..

הנה טעימה קטנה ממה שיצרתי במהלך 54 הימים האחרונים..


 יומן ינשופים

 קופסא מטופלת 

 סט כרטיסים תפורים

 כרטיסי ברכה להולדת הבן\הבת

 שלטי דלתות

כרטיס ברכה ליום הולדת - משתתף גם באתגר של scrappy 

  עוד כרטיס ליום הולדת גם כן משתתף באתגר של scrappy hands

וכרטיס יום הולדת אחרון להיום... וגם הוא מייצג אותי באתגר של scrappy hands

אתם יכולים לתאר לעצמכם שיש לי עוד הרבה מה להראות ולכם לראות..
הרשומות כבר נאספות.. 

לפני סיום, בעלי היקר שלף שני פתקים מהקופסא, והנה תוצאות ההגרלה- 
בקיט יצירה זכתה זהבית שקד
ובמחברת זכתה ifaa

בנות יקרות אתן מוזמנות לכתוב אלי למייל  nogamelamed@gmail.com את הפרטים למשלוח הזכייה.

עד כאן לעת עתה
נתראה בפעם הבאה.

גברת פם.


5 תגובות:

  1. איזה כייף!! תודה!
    כל הכבוד על העמידה באתגר!! מורידה בפנייך את הכובע!
    ממשיכה לעקוב אחרי היצירות שלך
    זהבית

    השבמחק
  2. אלו תוצרים יפים!
    מאה ימים של יצירה... נראה לי חלום רחוק...
    בטח לא מתאים למורות שיושבות כל חופשת חנוכה לכתוב תעודות...
    (מתחילה להרגיש כמו בפרסומת לכאבי ראש, רק שאצלי מהדהד "תעודות, תעודות, תעודות, תעודות , תעודות תעודות...."

    השבמחק
    תשובות
    1. ענת,
      הלוואי והייתי בחופש חנוכה..
      אני מתיישבת ליצור בשעות הערב המאוחרות אחרי שעודד נרדם והספקתי לתת קצת תשומת לב גם לבעלי היקר אולי לשתות איזה כוס תה..
      אני לא מאמינה שהגעתי עד כאן...

      מחק
  3. ברכות לזוכות!! שווה.... :)

    השבמחק
  4. גם אני זכיתי! את מהממת נגה! :)

    השבמחק