יום חמישי, 25 בדצמבר 2014

משפחה כן בוחרים או היומן של גילי

הסבר קצר לאלה שלא מכירים אותי, ואת כל הדודים והדודות שלי..
הורי היקרים במהלך שנות חייהם (שיזכו לשנים ארוכות) "אספו" חברים רבים שחלקם הפכו למשפחה!
משפחה שבוחרים!
אותו קומץ אנשים שהפך למשפחה, קיבל ממני את הכינויים- דוד או דודה וכמובן שהילדים שלהם הם בני דודים שלי לכל דבר ועניין!

לדן, בן דוד שלי נולדה לפני חצי שנה לערך בת בכורה.
אחרי ש"התאמנתי" על עצמי החלטתי שהגיע היום לפנק את דן ועדי במתנה לרגל הולדת ביתם- גילי.

ולפניכם התוצאות- היומן של גילי!

כריכה קדמית- 

פריסה של שתי הכריכות-

כפולה ראשונה-

כפולה שנייה-

זווית קצת שונה-

כפולה שלישית (ואחרונה)-

ורודים הם לא הצבע שלי, אבל הצלחתי לעמוד במשימה שהצבתי לעצמי,
וכמובן- איך אפשר בלי האותיות של יעל יניב?! הכי כיף שיש אותן!! (צריכה לקנות עוד!)

אני מקווה שכשגילי תגדל היא תאהב את היומן בדיוק כמו שאני אהבתי להכין אותו!

עד כאן לעת עתה,
נתראה בפעם הבאה..

גברת פם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה