יום שני, 9 במרץ 2015

תקרא וזה יקרה..

כמו בכל פעם שיש לי כמה דקות פנוית בעבודה (לאחרונה יש הרבה יותר מכמה דקות..), אני נכנסת לקומונה לבדוק מה נשתנה.. ולשמחתי הצלחתי "לתפוס" את ההחלפה שהעלתה הדר בן שדה ולהשתתף בה.

נושא ההחלפה- סימניות!
הגדרת ההחלפה- שליחת החלפה במעטפה (כי חבילות מצריכות הליכה מיוחדת לדואר,לעמוד בתור וכו' וכו'..)
שליחה של סימניה אחת עד שתיים.

אני הייתי צריכה לשלוח את הסימניות לדנה גל.
לאחר תחקיר קצר בעמוד הפייסבוק של דנה, לא היה קשה לפספס שיש לה אהבה מיוחדת לכלבים!
החלטתי שהסימניה הראשונה תהיה קשורה בצורה כזו או אחר לכך..
ישבתי, חפרתי וחיפשתי רעיונות בפינטרסט ומצאתי בדיוק את מה שרציתי..
ציירתי סקיצה, גזרתי, תפרתי ורקמתי את הסימניה הבאה..




החלטתי שסימניה אחת זה לא מספיק אז הוספתי גם את זאת..


הכנתי מארז מיוחד..



הוספתי תגית..

שלשלתי את המעטפה לתיבת הדואר והיא הגיעה בשלום לדנה!

אני מאוד נהנתי להכין את הסימניות.. זוהי תחילתה של ידידות נפלאה.

עד כאן לעת עתה,
נתראה בפעם הבאה.

גברת פם.





8 תגובות:

  1. איזה יופי של החלפה!
    ונוסף לזה שהסימניות אמניות מקסימות אחת אחת, הן גם שונות ומקוריות עד מאוד!

    השבמחק
  2. הכלב הזה נ-ה-ד-ר!!!!! סימניה מקורית ומקסימה, אהבתי מאוד :) וגם הפרפר - ממש מקסים. מוכשרת אחת!!!

    השבמחק
  3. הכלב הזה מקסים. סימניות מדליקות.

    השבמחק
  4. החלפה מקסימה!! איזה יופי של תוצרים :)

    השבמחק
  5. סימניות מהממות!!!
    הכלב חמוד לאללה,
    והפרפר - מקסים♥

    השבמחק
  6. סימניות או לא להיות!
    ושלך משגעות
    הכלב מדהים!
    והפרפר משגע!! - נדלקנו על אותו רעיון של סימניה מחוטי מתכת
    בקיצור כיף לדנה!!!

    השבמחק
  7. משגע! הכלבלב מתוק כ"כ והפרפר הורס!
    איך את עושה את סימניות המתכת?

    השבמחק