יום רביעי, 4 במרץ 2015

פורים לנו נשכח את הכל..

אחרי שהייתי שקועה באתגר 100 ימים של יצירה, שקעתי באתגר משלוח המנות ושכחתי לרגע מכל דבר אחר שקיים..
חודש פלוס, אני חושבת מה אני מכינה לאתי סלומון יחזקאל. התכתבנו רבות ולאט לאט נרקמה לה חברות ולי נרקמו רעיונות בראש.. עכשיו רק צריך לבצע.

בפוסט הקודם (זה), סיפרתי לכם על רותם.. שהציתה בליבי,שוב, את האהבה לנגרות ולימדה אותנו להכין לבבות ינשופים וכוכבים.. החלטתי שאני מנצלת את הידע ומכינה לאתי , שלושה כוכבים..


נישאר עם מוטיב השלישיה..
לאתי יש שלושה ילדים וגם להם מגיע משהו במשלוח..
לכל ילד עיטרתי את אותיות שמו..




איך אפשר לשלוח משלוח מנות ללא מוטיב אחד לפחות של החג?!
רכשתי רעשני עץ, צבעתי אותם בצבעי אקריל וארזתי לכל ילד עם אותיות שמו.




הקופסאות הן מהדרכה של מיכל מאירי, מסטאק הדפים של נתנאלה.

באחת מהשיחות עם אתי, היא ביקשה שאחד הפריטים יהיה מחברת.. מי אני שאסרב?!

הקדשתי לה מחברת עם שמה, כי היא רק! שלה!



אחרי שעמלתי על כל אלו נותר לעבוד על כרטיס וקופסא למשלוח!




הכנתי תגית פרחונית וכתבתי ברכה מהלב! 

והנה כל המשלוח יחד..



חיפשתי קופסא שתכיל את כל אלה, ולשמחתי, אמא שלי ששותפה סמויה ליצירה, אוספת לי קופסאות מכל מיני גדלים..
מצאתי את אשר חפץ בו ליבי.. קישטתי כמייטב יכולתי והנה התוצאה.



את הקופסא הזו אני מצרפת לאתגר קופסאות בscrappy hands


הכל הגיע בשלום ובביטחה לאתי. במסע ארוך שעבר דרך הדואר הצבאי.. (המבין יבין..)

נהנתי מכל דקת יצירה ושמחה שאתי אהבה את שהכנתי.

חג שמח ומבדח!

עד כאן לעת עתה,
נתראה בפעם הבאה.

גברת פם.





7 תגובות:

  1. החלפה מקסימה
    כייף למקבלת!

    השבמחק
  2. איזו מתוקה שאת נגה!!! משלוח מנות מושקע ומקסים.

    השבמחק
  3. משלוח מנות נהדר! כמה מחשבה ואהבה השקעת בו!

    השבמחק
  4. משלוח מנות נהדר!! כל הכבוד לך!! היה כיף להיות חלק מהתהליך :) ותודה רבה על הפרגון!! חג שמח יקירה..

    השבמחק
  5. משלוח מנות מושקע ומדהים!!!
    איזה יופי מותק :)
    אוהבת ממש ממש את האותיות והרעשנים!!

    השבמחק
  6. משלוח מנות משגע!
    כמה השקעה, מחשבה ונתינה מכל הלב!

    השבמחק
  7. איזה משלוח שכיף לקבל!
    ותודה על הפרגון

    השבמחק