יום שלישי, 15 בינואר 2019

מה הולך עם זהב?

היי.. 
שקדתי רבות על מה להכין לכם הקוראים שלי כהדרכה נוספת לקופסאות שיכולות לשמש אתכם בטו' בשבט, יום אהבה או פורים שמגיח ממש מעבר לפינה. 
נתקלתי במשהו שתפס את עיני בשיטוטי ברשת.. עשיתי חישובים וניסויים כדי שיהיה פרקטי והנה התוצאה. 

קופסה בצורת מטיל זהב שתעשה כיף וטוב על הלב לכל מקבל. 






לטובת מטיל הזהב נצטרך בסה"כ קארדסטוק אחד של ''12/''12. אפשר קארדסטוק חלק, קארדסטוק צבעוני או קארדסטוק דו צדדי ופשוט לעקוב אחרי הסרטון שהכנתי לכם. 


תודה לכם קוראים וקוראות יקרים שאתם פוקדים את הבלוג שלי בכל פעם מחדש , מפרסמים ומפרגנים ברשתות השונות. 
זה לא מובן מאילו. 
כיף לי לראות את התוצרים שלכם ולראות לאן ההדרכות שלי מובילות אותכם ביצירה! 

שוב תודה!
נגה. 

7 תגובות:

  1. תודה לך (!) שאת משתפת אותנו ברעיונות מקסימים ועבודה נהדרת שלך

    השבמחק
  2. מקסים מרהיב ביופיו תודה על הדרכה מושלמת

    השבמחק
  3. נהדרת שכמוך! אני עוד בהדרכה של התיקים... חכי לי!!!!

    השבמחק
  4. הדרכה מעולה!! תודה רבה אהובה ומוכשרת! אוהבת מאוד את השוונג שלך!

    השבמחק
  5. את ממש מטיל זהב בעצמך, כל ההדרכות המשגעות האלה

    השבמחק