יום חמישי, 6 בדצמבר 2018

הדרכה קלה לימים גשומים או מיני בקופסה

אם ביקרתן אצל רעותא בסטודיו אולי נתקלתם במיני בקופסה שיושב לו שם על אחד המדפים הצבעוניים ביותר שאני מכירה!
אני המיני הזה יצרנו באחד מערבי היצירה אצל רעות לפני אי אילו חודשים ואולי אף יותר..
לבקשתה של האחת והיחידה (רעות)  אני מעלה לכן את ההדרכה למיני!
פרוייקט קטן צבעוני ומושלם למתנות ובכלל.. לימי החורף הגשומים שרוצים להכין משהו פשוט וצבעוני.

החומרים הנדרשים-
למיני אלבום:
2 י"ח קארדסטוק בסיס בגודל ''12/''½7
סרט או חוט אופים לקשירה
1 י"ח ניט
10 י"ח קארדסטוקים מדוגמים בגודל ''⅜7/''⅞3 אפשר גם בגודל ''¼7/''¾3 ליצירת מאטינג גדול יותר

לקופסה:
1 י"ח קארדסטוק בסיס בגודל ''12/''12
קארדסטוקים מדוגמים לפי המידות והכמויות האלו-  
2 י"ח - ''⅞7/''⅞3
1 י"ח - ''⅞7/''⅞1
2 י"ח - ''⅞7/''⅞
2 י"ח- ''⅞3/''⅞

איך מכינים?
נתחיל במיני אלבום..
ניקח כל חתיכה של קארדסטוק בסיס בגודל ''12/''½7 ונחרוץ בממד ה- ''12 ב-''4 ו ''8. 
אני השתמשתי בקארדסטוק 250 גרם שחור.

נקפל לאקורדיון. 

נניח דבק על אחד מדפי האקורדיון הקיצוניים.

ונדביק את שני החלקים יחד לאקורדיון אחד ארוך. 


נדביק על הכריכה הקדמית קארדסטוק מדוגם  בגודל ''⅜7/''⅞3 אפשר גם בגודל ''¼7/''¾3 ליצירת מאטינג גדול יותר. אני בחרתי במאטינג קטן. 
אני בחרתי להשתמש בסטאק  מבית echo park. לצערי הוא אזל מהמלאי אבל בשאיפה שישוב בקרוב!

בעזרת מנקב חורים ניצור חור לניט בערך במרכז הכריכה.

נקבע ניט בכל צבע שנבחר.. 

נחבר חוט אופים.. נדביק ונקשט את שאר הדפים באקורדיון והמיני שלנו מוכן. 






במצב סגור- 


נעבור לקופסה-
נניח קארדסטוק בסיס בגודל ''12/''12 ונחרוץ בצד אחד ב''1, ''2, ''10, ''11. 

נסובב ב-90 מעלות ונחרוץ ב- ''2, 3'', ''7, ''8. 

נאחוז בקארדסטוק כמו בתמונה ונחתוך את החלקים המסומנים. 

זה מה שנקבל בסופו של תהליך..

נניח דבק על הלשוניות  ונדביק ליצירת קופסה. 


נחזור על הפעולה גם בצד השני-


נדביק את הקראדסטוקים לעיטור.. וסיימנו..
אני בחרתי לסגור את הקופסה עם מגנטים. אז הזמן להניח אותם לסגירה הוא עכשיו.. 


זו התוצאה הסופית.. 



וכמה צילומים באור החורפי שבחוץ.. 









ואם אתן רוצות לראות גרסאות שונות למיני הזה אתן מוזמנות קודם כל לסטודיו של רעות (בתיאום מראש..) או לבלוג של יעלי לרשומה- כשצפון ומרכז נפגשים. 

תשאירו סימן שאדע שביקרתם. 
תמיד כיף לקרוא תגובות. 

נגה. 

3 תגובות:

  1. נוגי! קסם שכמוך! איזה יפה זה!!! איך לא ראיתי את זה עד עכשיו?!

    השבמחק
  2. לגמרי משגע ומעלה זכרונות ממפגש מושלם (:

    השבמחק
  3. איזה כיף היה! בא לי שוב.. גם מפגש וגם מיני ;)

    השבמחק