יום שלישי, 21 במאי 2019

"סוף זה תמיד התחלה.."

סוף זה תמיד התחלה.. 
ברור התחלה.. צריך להתחיל להכין מתנות לכל המורות, המורים והצוותים החינוכים.. 
השנה אני חובשת שני כובעי ועד. ועד גן צבאים.. וועד פעוטון עופרים. השנה עוד מעט נגמרת ואני מתחילה לחפש מתנות לצוותים. 
אז תוך כדי חיפוש אני גם מנסה. 
הכרטיס הזה היה כל כך מהיר שהכנתי שניים מבלי למצמץ ומהר צילמתי הדרכה כי הייתי חייבת לשתף איתכם! 

תראו איזה מדליק! 
ככה הם במצב סגור- 

ובמצב פתוח..
מקום לגיפטקארד בצד ימין.. ומספיק מקום בשמאל לכתוב ברכה.


איך מכינים?! 
קארדסטוק בסיס בגודל ''12/''½4. 
בממד ה-''12 חורצים ב- ''½2 ו- ''6. 

עוברים על סימני החריצה. 

מסובבים כך שהמלבן הקטן (''½2/''½4) יהיה בצידו הימני של הכרטיס. 

על המלבן הקטן מנקבים מגרעת, לשליפה נוחה של הגיפטקארד. 

מניחים דבק דו"צ צר בצידו הפנימי, ליצירת כיס.  אני השתמשתי בדו"צ ''⅜ מכאן -http://bit.ly/2w8EPSU

מדביקים דפים מדוגמים... אני השתמשתי בסטאק NATURE'S SPIRIT, מבית ScrapBerry's
גודל הדפים- 
1 י"ח בגודל ''⅞5/''⅜4
1 י"ח בגודל ''⅜3/''⅜4
1 י"ח בגודל ''⅜2/''⅜4


סיימתי עם נקודות דביקות ומדבקה של TEA& SODA

זהו! 
הכי מהיר שהצלחתי להכין אי פעם. 
מקווה שאהבתם כמוני. 
תודה שביקרתם! 
נגה. 

7 תגובות:

  1. נגה, זריז זה תמיד הכי כיף להכין. מה גם שהוא ראה טוב. תודה על הדרכה קלה ושימושית

    השבמחק
  2. כמו תמיד אצלך, מהמם פשוט ושימושי!! אלופה 💛💛💛

    השבמחק
  3. מקסים, שימושי והכי חשוב מהיר, מצוין לכל ארוע אלופה!!!

    השבמחק
  4. איזה כיף שככה בשלוף יש הדרכה פשוטה לכרטיס יפה ושימושי. ופשוט כבר אמרתי?

    השבמחק
  5. תודה נוגה! נראה פשוט ומושלם :-) רק שאלה אחת: אם אני אעשה את הקארדסטוק בסיס בגודל של 12" על 4" (במקום 4 וחצי) זה עדיין יתאים לגיפט קארד סטנדרטי? מנסה להבין אם אני יכולה להוציא מקארדסטוק אחד שלושה כרטיסים...

    השבמחק
  6. הדרכה מעולה! קלילה ופשוטה! תודה נוגי אהובה!!

    השבמחק