יום ראשון, 6 באוגוסט 2017

עכשיו תורי. מחברות.

מחברות.
לדעתי בהחלט המתנה הנפוצה ביותר והשימושית ביותר בקרב הסקראפריות.
גם אני הכנתי השנה מחברות, שהוזמנו לצוותי גנים ומורות. דבקתי בשיטתה העטיפה הידועה המוכרת והמוצלחת- 
שני שליש/שליש..


אבל אז הגיעה ההזמנה..
הזמנה של 8 מחברות, ואני ,שנמאס לי מהשיטה המוכרת והטובה, חיפשתי משהו אחר שיכול לתת לי מענה לכל צורת עיצוב שאני רוצה.
מצאתי!
רכשתי נייר אפלין בסדריה והחלטתי שאני משתמשת בדפים שנשמרו רק לליטופים ומוציאה אלמנטים לקישוט שנקנו ולא ראו אור הרבה מאוד זמן, והתחלתי לעבוד.
הנה התוצאות.. 

מספר 1.


לכל מחברת הוספתי גם סימניית מגנט תואמת.


מספר 2. 




מספר 3. 



ככה נראית הכריכה האחורית.

מספר 4.


מספר 5. 


מספר 6.


מספר 7. 



מספר 8.



כולן בצילום משפחתי!



יצירה זה מרגש אותי, וליצור את המחברות הללו גרם לי להיות מאושרת. מצאתי את שאהבה נפשי!
אוהבת את כולן אבל איזו הכי הרבה לדעתכם?

ובהזדמנות זו אני רוצה להמליץ לכם על קארדסטוקים מדוגמים באיכות מדהימה.. תגלגלו למעלה ותסתכלו על מחברות 2,5,8. השתמשתי בהן בדפים מבית galeria-papieru, הם מייצרים קולקציות בכמויות די קטנות ולכן מה שיש עכשיו, לא בטוח שיחזור. אז למי שחשקה נפשה בקארדסטוקים איכותיים והדפסים מהממים- אל תהססו! (חלק מהקארדסטוקים שבהם אני השתמשתי כבר לא ניתן למצוא לצערי!)

תשאירו סימן שהייתם. 

עד כאן לעת עתה
נתראה בפעם הבאה

גברת פם.

11 תגובות:

  1. קולקציה משובחת ביותר!!! כולן יפהפיות ומשמחות.. כולן מיוחדות! אוהבת מאוד!

    השבמחק
  2. נגה, איזה אוסף מושלם ומשובב עיניים.... כל מחברת יותר מהממת מהשניה. אהבתי את השיטה החדשה שלך (: תותחית.

    השבמחק
  3. מדהימה!!! את כמובן וכל מחברת ומחברת. אהבתי ממש את מתודת האפלין והיא בהחלט תיושם בקרוב! ומצטרפת להמלצה החמה על גלריה פפריסו, אחד האהובים עליי בהפרש ניכר :) חיבוק מעריץ ואוהב 💛

    השבמחק
  4. נגה שיחקת אותה. מעבר לזה שאני מאוד אוהבת את הסגנון, הצבעים והקישוטים, הרעיון של הנייר מחיים פשוט מושלם. זה משווה מראה מרשים ומאוד מיוחד.

    השבמחק
  5. מחברות יפיפיות כל אחת בפני עצמה וכולן ביחד נפלא!!!

    השבמחק
  6. מחברות מקסימות

    זהבית שקד

    השבמחק
  7. נוגי המחברות מושלמות!!!!!

    השבמחק
  8. נוגי המחברות מושלמות!!!!!

    השבמחק
  9. מהממוותתת
    אהבתי את העיצוב החדש שומרת לי להשראההה

    השבמחק
  10. מחברות מהממות נוגי.
    כרגיל בטעם משובח ובביצוע למופת

    השבמחק
  11. לדעתי ממש התחלת כאן מהפכה בתחום המחברות... אוהבת מאוד! והולכת לבדוק את הדפים האלו..

    השבמחק