יום שישי, 3 ביולי 2015

האהבה הישנה שלי

לפני שבועיים בערך, התחדשתי במארז דפי ינשופים ונוצות..(קניתי יד שנייה)

אתם מכירים את זה שקצות האצבעות מדגדגות לכם ואתם מרגישים שאתם חייבים לנצל את הקנייה החדשה?!

אז זה מה שקרה..
באותו ערב של יום הרכישה התיישבתי ליצור והדפים החזירו אותי לאהבה הישנה שלי.. 
צבעי אדמה, חוטי שמשון וכפתורי עץ. 

אלו שלושת הכרטיסים שנוצרו..

1.




2. 




3.



חומרים-
חוט שמשון
כפתורי עץ
ודפים מהסטאק החדש!! 

אחרי ששלושת הכרטיסים הללו נולדו, הצ'אקרות נפתחו ואני המשכתי ביצירה החומה..








חומרים-
קארדסטוק שמנת וקראפט מרעותא
כפתור ציפבורד גם כן מהחנות של רעותא
חותמות  של קסם שימושי
חותמות של inkadinkado
חוט שמשון
בלינגים לבנים (עוד יסופר עליהם רבות..)


התאהבתי בשנית בצבעים ובטקסטורות!

שבת שלום לכולם.

עד כאן לעת עתה 
נתראה בפעם הבאה.

גברת פם.

8 תגובות:

  1. אין כמו אהבות ישנות. תמיד חוזרים אליהן בסוף... (ולא מבינים איך נטשנו אותן...)
    אני כל כך מצטערת שלא הצלחתי להגיע למכירת יד שניה הזו....

    כרטיסים נפלאים! (אהבתי במיוחד את השני והרביעי)

    השבמחק
  2. קודם כל - שאפו על ההספק המרשים! קולקציה מלאה ואיכותית ביותר!
    הכרטיסים מהממים בפשטותם וביופיים, קנית אותי בכל אחד ואחד מהרכיבים והצבעים...
    הייתי שמחה לעבור לחיות בממלכת קראפט ועץ, בה חוט השמשון הוא המושל :)
    האהוב עליי ביותר הוא הכרטיס האחרון - מבנה וקומפוזיציה מושלמים וכל אחד מהרכיבים יפהפה! שימוש מיוחד ומגניב בחותמות!
    אלופה!!!

    השבמחק
  3. כולם יפים! שמחה שחזרת לאהבות שלך.. הכרטיס האחרון מהמם.. אחד היפים..

    השבמחק
  4. הכרטיסים הראשונים נפלאים!! לא עמוסים מידי, לא צבעוניים מידי, מושלמים!! החוט מוסיף כל כך! :)

    השבמחק
  5. וואו!!!
    כרטיסים מהממים!
    אחד יותר משובח מהשני!!
    מוכשרת שאת ♥

    השבמחק
  6. איזה יופייייי!! אני מאוד אוהבת את ליין החומים שלך והצירוף של הצבעים איתם, העיצוב והחוט שמשון - פשוט מושלם!!!

    השבמחק
  7. כולם משגעים, אבל מהכרטיס האחרון התעלפתי....

    השבמחק