יום ראשון, 14 ביוני 2015

סבא קנה לי יומן

בזמן האחרון אני מיישמת, יותר ויותר, את מהות הלימודים שלי.
אני מנצלת את כל הידע שברשותי, בשביל ליצור דיגיטלית.

אבל אל דאגה! אני לא מזניחה את הניירות שלי והחותמות החדשות!

חבר יקר לעבודה הפך לסבא! 
סבא משקיען! הוא הזמין עבור הנכדה שלו יומן תינוקת, ואני צללתי למשימה..

גאה להציג בפניכם את היומן של אליה-
יש מלא תמונות, תתכוננו!!


כריכה קדמית -
מדבקות יעל יניב

רקע לצילום- יעל יניב.



כפולה ראשונה-
וואשי טייפ
מדבקות יעל יניב

חותמות של לימור דוד מבית קסם שימושי
אותיות לבד שרכשתי בחנות צעצועים
מדבקות עננים שרכשתי אי שם באיזה אתר מחו"ל..


כפולה שנייה-
יעל יניב מככבת גם כאן.
את הפרחים הקטנים רכשתי ביריד יד שנייה הראשון מסוגו בצפון שהתקיים לפני שבועיים בערך.
וגם את הבלינגים הורדרדים.

 אלו..



כפולה שלישית-
יעל.. כבר אמרנו? אותיות, נוצה, וציפורים.



הרגשתי צורך עז לנסות את המניפה הזו... 
 סה"כ היא נחמדה.. אבל דורשת הרבה עבודה..


כפולה רביעית-
חותמות לימור דוד- קסם שימושי
תנו לי י'! תנו לי ע'! תנו לי ל'! ... מה יצא?! (יעל יניב)



כפולה חמישית ואחרונה-
לא אומרת שוב את השם שלה.. אני בטוחה שהבנתם שהתכוונתי ליעל! (אופסס...)
קישוטון ברווזים שרכשתי בסט דפים..
מעטפה שהכנתי בעזרת ה- envelope punch  שלי.



כריכה אחורית-
חותמת אישית שיוצרה במיוחד בשבילי אצל לימור דוד! האחת והיחידה!!




הרבה תמונות, הרבה יעל, הרבה קסם שימושי!!

רוב תודות לכם שקפצתם לביקור,
תנו סימן שהייתם!!

עד כאן לעת עתה,
נתראה בפעם הבאה.

גברת פם.

20 תגובות:

  1. נפלא!!! עיצוב שמח ומתוק והצבעוניות מיוחדת ומרעננת! אהבתי אהבתי אהבתי!

    השבמחק
  2. מהממתתתתתת! כבר אמרתי... ואם כן אומרת שוב! אין עלייך אוהבת ימבה ומתגעגעת המוניםםם < 3

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אהובתי!!
      מתגעגעת אפילו יותר ממך!! ♡

      מחק
  3. מקסים מקסים מקסים מקסים!!!
    המיני משגע וצבעוני כל כך!
    אני רק ממליצה לך אולי להגדיל טיפה את הגודל של התמונות...
    הן קצת קטנות וחבל שלא רואים את הפרטים הקטנים והמהממים.
    (אני יודעת שיש אפשרות כזאת בבלוגר, אשמח לעזור לך) :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אורי! תודה על הביקורת הבונה!
      מיישמת באופן מידי!

      מחק
  4. מקסים כרגיל.. צבעוני ושמח! כן ירבו הסבים המשקיענים..

    השבמחק
    תשובות
    1. מהפה שלך לכל הסבים!
      לא רק סבתות צריכות להשקיע!
      תודה מיכלי.

      מחק
    2. מהפה שלך לכל הסבים!
      לא רק סבתות צריכות להשקיע!
      תודה מיכלי.

      מחק
  5. הרבה קסם באופן כלל!!! יופי של יומן תינוק, צבעים יפים והרבה יעל יניב {כמו שצריך}!!!!!!

    השבמחק
  6. מקסים. יומן יפיפה. וכל הכבוד לסבא הטרי!!

    השבמחק
  7. נגה זה אלבום מקסים! אחד מהמתוקים ביותר שראיתי!

    השבמחק
  8. אלבום נפלא!
    כל הכבוד לסבא המשקיען וכל הכבוד לך על האלבום המקסים!
    נכנס מיד לפינטרסט שלי.

    השבמחק
  9. מקסים נוגה
    כל הכבוד לסבא

    השבמחק
  10. איזה סבא!!!
    האלבום מקסים!

    השבמחק
  11. איזה יופי של עיצובי דפים...
    מושקע ונראה יפה כל כך...:-)
    אהבתי:-)
    המשך יום מאושר:-)
    T42:-)צילה

    השבמחק
  12. אז ככה.... היומן שמח מקסים וצבעוני - כמו שצריך להיות לתינוקת, אוהבת מאוד את הרעיון של שרשרת הדגלים.. והחותמת שלך מאחור - מושלמת!

    השבמחק
  13. איזה יופי של אלבום נוגי!!!
    אוהבת מאוד את הצבעוניות,
    האותיות של יעל באמת מושלמות...
    ואת עושה איתן קסמים!!!

    השבמחק
  14. מדהים, ממש יפהפה!!! מושקע צבעוני ושמח!

    השבמחק
  15. משגע!
    יומן משגע לתינוקת.

    השבמחק